Tuesday, February 6, 2018

讓小朋友開心每一天

小朋友天真爛漫,又無煩惱,只要身體健康,三餐溫飽,其實每一日都可以過得好開心。

我囡囡好鍾意笑(雖然都好鍾意喊)
有時我只係發出一啲特別嘅聲音,佢已經可以好開心。
又或者向住佢吹風佢又可以笑一餐,吱佢又笑一餐。



我發現多數佢笑嘅時間,唔係自己玩玩具嘅時間,而係有人同佢玩嘅時候。
其實好多小朋友都好鍾意同父母互動,既能夠有足夠安全感,仲會從中學習而成長添。



平時媽媽得閒就會帶Jasmine 落公園玩瀡滑梯,盪鞦韆,都對小朋友發展有好處架:可以刺激小朋友嘅大腦前庭系統,訓練協調及平衡感,又可以教導小朋友要排隊玩,等小朋友可以學習到要守規則及訓練耐性。





除左可以玩之餘又可以享受陽光,吸收下維他命D,人都健康d開心d,又可以放下電,夜晚都會好訓d啦。

爸爸放假嘅時候我地就會去郊野公園,親親大自然,摸摸草地,可以俾小朋友有多元化嘅感覺經驗。而我地大人又可以休息及放鬆一下,都有助減壓架!







希望大家喜歡我的分享及follow我們啦❣️


💕Facebook 專頁💕 https://www.facebook.com/jasmineandmama

No comments:

Post a Comment