Wednesday, July 31, 2019

《母嬰產品 格價專家 Price.com.hk》




相信各位精明消費者大家對 Price.com.hk (香港格價網) 都唔陌生,平時當我要買家庭電器我都會先上去網站睇一睇邊度比較抵先再去買,因為電器價錢最平同最貴都可以差一千幾百㗎!


最近有朋友懷孕,所以就諗住買部奶樽消毒器送禮用,但係牌子眾多,邊部機比較好又唔知,香港格價網就幫到我喇,因為入咗分類後,見到好多唔同品牌嘅型號。



click入去仲會睇到評分及各店舖價格,原來幾百蚊產品喺唔同店舖買都可以差成$180,好彩有Price,幫我荷包慳唔少呀!



另外,只要透過Price app或網站內點選「安心訂購」鍵購買附有原廠保嘅產品,訂購後60日內登記會再送6個月嘅維修補償,金額最高可達$800,令購物體驗更加有保障㗎!

以下就係我經Price購買,用緊而又推介俾大家嘅產品,大家都可以參考一下啊!









記得downloadPrice app咁就方便好多啦!




↫↫↫↫ jαsmínє & mαmα ↬↬↬↬

PressLogic - Mami親子日常專欄, PressLogic - Girls女生日常專欄, Beauty Exchange, Ublog, theZtyle, Esdlife 靚太Club, Baby Kingdom BK Milk, Mami Buy 駐站Blogger

No comments:

Post a Comment