Monday, November 11, 2019

《元朗隱世髮型屋 可媲美港島級數》

髮型對一般人嚟講可能唔重要,但對於我呢個貪靚媽媽嚟講就非常重要喇,因為髮型影響外觀,就算有靚靚嘅五官,但係頭髮及髮質唔靚一樣會令人大打折扣,所以每三個月我都會去染頭髮及為頭髮做修護療程。

多得朋友推介髮型師Ron Lam俾我呀!Ron完全知道我想要d咩,幫我設計呢個髮型我真係好滿意呀!



今次去呢間salon UNITE位於元朗,一推大門上樓梯後發現地方好大,我除咗喺中環有見過咁大嘅salon之外,真係完全冇見過。裝修亦都比較modern,好有氣派而且感覺好grand,完全唔會覺得自己置身於元朗。








一開始Ron就問我想點整,我就講返我想做染髮加修護treatment,染髮就希望做baby light,但髮色不能太誇張,因為將會有幼稚園面試,最重要係我頭皮好容易敏感,要好小心咁護理。 


講完之後,我就好安心交個頭俾佢喇,因為知道佢都好有經驗,而且係星級髮型師,就連容祖兒演唱會都有份參與,我又何必擔心太多呢!

Ron首先幫我用上保護頭皮嘅產品,可以隔離之後用嘅染髮用品。
Step1 先用日本paimore漂粉漂highlight部分
Step 2 待highlight深淺度達到目標髮色後便全頭沖洗
Step 3 上色時同焗油同時間一齊做,可以令頭髮有更好既修護仲可以節省時間





焗油過程




日本wella極光系列 Illumina

由於染髮需時,我部電話都俾我用到近乎冇電,好在salon好貼心,每個座位都附上唔同手機型號嘅叉電線。



整個treatment大概用上4個鐘,個人認為已經算快喇,因為之前喺出面只做普通染髮都要3個鐘,但係今次做咗咁多嘢,療程時間上真係好合理。

今次呢個髮型我真係超級滿意呀,Ron完全知道我想要d咩唔要d咩!睇嚟我以後個頭都只能交俾佢喇!




如想預約可WhatsApp 
Ron lam, 53137299
(為提高作品質素 預約請提前兩至三天)
地址:元朗紅棉圍3號厚德樓6號舖1樓全層



本文章發表的內容純屬個人意見及分享,如需協助或希望獲得更多有關療程資訊,請直接聯絡該品牌查詢。
如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


↫↫↫↫ jαsmínє & mαmα ↬↬↬↬

Beauty Exchange, mamidaily親子日常, GirlStyle女生日常, Ublog, theZtyle, Esdlife 靚太Club, Baby Kingdom BK Milk, Mami Buy, Girlssss 駐站Blogger

No comments:

Post a Comment