Wednesday, May 23, 2018

《真心推介的親子餐廳》

早兩日Papa放假,於是即興去咗Tong's Road House Seafood & Grill 唐 lunch。
其實想去好耐㗎喇,不過之前想夜晚去,但係book唔到位。
今次膽粗粗walk in食lunch,好彩有位咋!

Lunch有單點或buffet可選,我哋就選擇咗buffet。







Buffet bar 都有幾多選擇,而且食物水準都唔錯,海鮮都幾新鮮;職員服務唔錯,都好有禮貌;座位唔會太迫,環境都舒服,不過因為餐廳始終係親子餐廳,餐廳唔會係好靜,不過唔係太嘈,多數聽到嘅都係小朋友好開心嘅笑聲。



用餐時候Mama見到有小丑在場扭波波,所以請小丑扭咗一個波波俾Jasmine。Jasmine 應該係第一次近距離見到小丑,竟然唔係驚又唔係開心,係天然呆!
不過小丑俾咗個波波佢之後就好開心喇!


用餐後因為趕住去上playgroup,所以只參觀左餐廳一個圈。
餐廳旁邊有一個小花園,有千秋,沙池及黑板等各樣遊玩設施供小朋友玩。不過當其時因為太曬喇,所以冇乜人玩戶外嘅設施。













總括Mama&Papa都幾鍾意呢間親子餐廳,已經話下次要再嚟食+玩喇!
(下次要試下dinner先)

↫↫↫↫ jαsmínє & mαmα ↬↬↬↬
Tong's Road House Seafood & Grill 唐
地址 : 新界元朗屏山唐人新村路1號
電話 : 3521 0144


No comments:

Post a Comment