Wednesday, June 26, 2019

《親子義工初體驗》


好開心今次可以跟埋 Oh爸媽 - ohpama.com 親子義工隊去彩虹邨做義工,一齊為公公婆婆送上端午節禮物包。

話說我媽媽係一個超級大好人,勁鍾意幫人,所以我都被感染有少少鍾意幫人嘅精神。我一直希望可以同Jasmine一齊做義工,幫到人之餘又可以令佢從中明白關愛社會精神,亦都可以透過活動接觸更多唔同嘅人和事。

今次活動我哋探訪咗幾位獨居老人,原來佢哋同我想像中嘅獨居老人性格好唔同。我以為獨居老人性格會比較內向,唔鍾意同人溝通,但原來剛好相反,佢哋性格好樂天,好正面,而且仲好犀利,不單止行動自如,仲可以自己做家務,去買餸煮飯睇醫生等,完全唔需要人幫,間唔中仲會落去中心做義工,我真係要俾十個叻佢哋呀!
相信最大功勞莫過於樓下嘅中心義工,佢哋得閒會同呢班長者傾下計,有咩事又可以提供支援,我完全感受到人間有愛呀

雖然Jasmine仲細,唔係好知道發生緊咩事,但係公公婆婆見到佢都好開心,希望我哋將會有更多機會可以做義工,為長者帶來更多歡樂!也希望Jasmine將來可以回饋社會,幫助到有需要嘅人。


No comments:

Post a Comment