Saturday, June 9, 2018

愛Baby愛媽咪親子博覽 - BB展攻略

今日去呢個愛Baby愛媽咪親子博覽BB展雖然係細左d,但都足以令我買左三大袋野,累死Mama了!




優惠攻略如下:
- 入場攞coupon book,入面有各種唔同優惠



- 換
Hallmark Babies Hong Kong汗巾,如已登記請到G28換領,未登記可到D13攤位即場登記及換領





- 每日送50份純銀頸鏈,要做齊步驟到G28攤位換領,建議先問一下送哂未啊!

- 到親子王國 KMall攤位玩遊戲贏禮物 
- 極速開車大作戰!


對於新爸媽黎講可能係幾challenging既,不過對我黎講就好easy喇😊
遊戲玩法:
1) 爸爸👨🏻/ 媽媽👩🏽其中一人到場,5秒內快速展開BB車
2) 成功完成後將獲得小禮物🎁乙份 ($100內) 及 享有Kinderwagon Leap 場內落訂優惠價$1435 (85折) ,及額外即時再多10%折扣 (售$1266)


💥除左有得玩遊戲,Kmall仲有好多優惠俾大家:
1. 指定品牌第二件半價
2. 指定品牌買一送一或全線8折
3. 買滿$400加$5換指定貨品
4. 超限量$10貨品限時發售


5️⃣World Family Hong Kong 迪士尼美語世界換體驗版及米奇度高尺,我未join之前都係攞體驗版俾Jasmine 試聽架!




- Ella's Kitchen Hong Kong各款嬰兒食品優惠,買滿指定金額更送玩具





- B.Duck 攤位有好多產品都好抵,而且又可愛,當然要去睇下啦。本來我想買4合1既學習廁都好快冇貨喇






另外佢地有地方俾小朋友玩下佢地既產品,帶埋小朋友去既家長唔洗擔心悶親小朋友呀。

- 如果大家既小朋友今年或明年報讀幼稚園,都不妨去PrePnK1聽下呀,佢地基本上係報幼稚園懶人包,可以協助家長報讀心儀學校,坐低聽左一陣都學到好多野架!



以上係我嘅小小心得分享,希望大家買+玩得開心


如果想睇現場報導請看:BB展Facebook直播



日期:2018年6月8-10日(星期五、六、日)
時間:10am-8pm
地點:香港會議展覽中心Hall 5FG

No comments:

Post a Comment