Friday, June 12, 2020

《無飯不歡者恩物》

有冇人同我一樣好鍾意食飯㗎?
尤其是生完BB餵母乳嘅時候,每次餵完BB就會好快肚餓,多得米飯加湯水令我好快就可以上奶,而且奶量都唔少,食到囡囡肥肥白白。雖然已經停咗餵奶,但係而家一日三餐我都會至少食一餐飯,感覺個人會有氣有力好多。


不過白飯嘅糖份及升糖指數其實好高,所以間唔中都會聽到有人話戒咗食飯可以瘦或少食白飯可以減低患糖尿病風險等...
而家Price.com.hk 有得賣日本Vdada智能脫醣電飯煲,就唔洗再擔心食白飯嘅問題喇!電飯煲獲得SGS專利認證,降醣率達49%,可以食得更健康。


呢個電飯煲同一般普通電飯煲用法差唔多,出嚟嘅味道同口感一樣無異。脫糖飯只需35分鐘就已經煲好,唯一分別係Vdada 脫醣電飯煲係子母雙內膽設計,蒸飯原理降低澱粉質糊化,從而減低醣份升高,完整保留米湯,食用營養價值高。

內膽採用食用級304不鏽鋼+黃晶不粘塗層,清洗方便,不易藏有污垢。配合24小時智能預約功能,夜晚預約,起身就食得,啱哂要帶中午飯嘅上學上班人士。





多功能選項除可煲降醣飯,更可煲香甜飯及煲仔飯、蒸蛋糕、煲粥仔、BB米糊及煲湯等...仲可以造出創意便當俾小朋友,咁就唔怕小朋友會因為食飯而癡肥喇!


聽聞呢款電飯煲極速已售出超過300件,三腳插頭,香港原廠行貨有一年保養,令大家買得更放心!
購買連結:http://bit.ly/2AJVWzP


本文章發表的內容純屬個人意見及分享,如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢。如引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

↫↫↫↫ jαsmínє & mαmα ↬↬↬↬
Beauty Exchange, PressLogic - Mami親子日常專欄, PressLogic - Girls女生日常專欄, Ublog, theZtyle, Esdlife 靚太Club, Baby Kingdom BK Milk, Mami Buy 駐站Blogger
聯絡電郵:f.kathryn@gmail.com

No comments:

Post a Comment