Thursday, August 5, 2021

《Nutrilite好唔好?》天然維他命C吃出健康美麗@紐崔萊Nutrilite

我平日食無定時,缺乏營養。我會用紐崔萊Nutrilite女士營養配方和含天然維他命CNutrilite紐崔萊維他命C營養片支持我的健康體魄。但Nutrilite紐崔萊效果好唔好?想知道我食紐崔萊產品後的效果就要看下去了!




一般的補充品沒有區分男女,紐崔萊Nutrilite好唔同,好細心咁分了男和女士配方,而我今次所試的紐崔萊女士營養配方及紐崔萊長效維他命C營養片均不含人造色素、香料及防腐劑,讓我食得更天然更放心。先介紹下紐崔萊的女士營養配方,獨立包裝好方便,唔好睇佢細細包,其實已經足夠一天所需,它內含12種維他命,當中的天然維他命C可8小時長效釋放,另有10種礦物質及21種植物營養素,包括EPA和DHA可保護心臟健康,防止皮膚老化。



Nutrilite紐崔萊女士營養配方一盒剛好係一個月30日的份量,在進餐時食用效果會更好添!多得佢咁細包,現在我無論外出工作還是staycation攜帶Nutrilite紐崔萊女士營養配方也很方便呢。



除了補充女士所需營養外,維他命C亦不能缺少。Nutrilite紐崔萊長效維他命C營養片蘊含500毫克天然維他命C,長效8小時釋放,讓吸收更有效率及減少浪費。最重要的是紐崔萊長效維他命C營養片可以抗氧化,適合愛美的我。



Nutrilite紐崔萊長效維他命C營養片蘊含成份天然的維他命C和針葉櫻桃精華,為人體提供多種植物營養素。另外紐崔萊長效維他命C營養片添加了柑橘生物類黃酮精華,可幫助天然維他命C的吸收。



一瓶Nutrilite紐崔萊長效維他命C含有120片維他命C營養片,大約四個月的份量。成人及12歲以上兒童每日服食一片,一片長效維他命C營養片大約等於8個鮮橙的天然維他命C,足夠提供每日所需。



Nutrilite好唔好?我食用大約一星期後已經覺得冇咁攰,會keep住繼續食紐崔萊女士營養配方及紐崔萊長效維他命C營養片。


了解更多:

紐崔萊維他命C: https://bit.ly/3gQYs8P

認識Amway事業: https://bit.ly/3ctJRyW


#Nutrilite #NutriliteHongKong #紐崔萊 #紐崔萊營養配方 #早晚一包好方便 #輕鬆補充每日營養所需

 

 ↫↫↫↫ jαsmínє & mαmα ↬↬↬↬ 

Ublog, Beauty Exchange, Girlssss, Esdlife 靚太Club, Baby Kingdom BK Milk, Mami Buy, KKday,Trip.com 駐站Blogger 
Facebook專頁:http://www.facebook.com/jasmineandmama 
Instagram:http://www.instagram.com/kathryn.Jasmine 
聯絡電郵:f.kathryn@gmail.com

No comments:

Post a Comment