Sunday, June 4, 2023

有咗家用美容機,就可以隨時隨地做facial啦

近呢一年都忙到停唔到,工作非常忙碌,已經好耐冇做過facial喇!加上做facial又好怕被hard sell,所以都係間中喺屋企自己敷面膜就算。

但皮膚依然好乾又冇彈性,所以一直都物色緊家用美容機幫我解決問題。

咁啱最近行街經過PicoLabb,搵到一款細細枝又方便攜帶嘅iWand Beauty,呢款美容機細到好似一枝迷你電筒一樣,放喺手袋都得,可以隨時隨地做facial。



唔好睇少佢咁細枝覺得佢冇咩用,iWand Beauty入面係配備咗全新特製芯片🆕,可以透過用LED紅光🔴嚟釋放獨特嘅PVA皮米能量。佢有好神奇嘅美顏功效,佢可以用嚟照係穴位同淋巴位,就咁夾喺到照面就已經可以令到皮膚彈彈,可以同時淡眼紋、細紋、黑眼圈,完全就係為我呢啲打工族仔而設,以後唔洗擔心因為工作太忙而冇時間去做facial按摩,慳時又慳力。



可能你會覺得未必關自己事,但隨住年紀嘅增長皮膚真係同後生嗰陣冇得比㗎…面部膠原蛋白越嚟越少⬇️,要趁早「保養」,將來都用少啲錢「補救」呀!

佢仲有一個function 勁正,就係去水腫! 朝早食早餐果時一路食一路照iWand beauty,啱曬懶人一族,用最快嘅時間解決最urgent嘅問題❗️❗️❗️


佢有提供啲Leaflet俾大家參考下照係邊個穴位👇🏻👇🏻唔同嘅穴位針對唔同嘅功效,大家可以一路睇一路做嫁



我當日試喺其中一邊面嘅黑眼圈同虎紋位置,試嘅過程中,完全唔會有熱嘅反應❌,亦都唔會有聲❌,紅光又唔會用到刺眼,真係可以隨時用都得,好方便~配合埋個枝架,我對手就可以free出嚟,一路玩電話一路照😎



除咗可以照眼,仲可以照法令紋,長期照可以加快附近皮膚嘅膠原蛋白再生同提升返皮膚嘅緊致度,以後想點笑都得啦!!



照咗20分鐘之後,結果發現黑眼圈同虎紋都減淡咗好多。估唔到機仔細細,短短20分鐘就已經睇到效果,令到我心郁郁都即刻買返枝入手。


店員講平時化妝前用,妝都易上同貼服啲,虎紋位亦都少咗浮粉嘅情況,用耐咗之後真係連美顏相顏都可以唔洗用👋🏻,原相直出都唔驚啦~



呢枝iWand Beauty 機仔細細都咁有用 ,我緊係試埋大機,做埋全身通經絡嘅PVA五色能量倉啦



一個五色能量倉嘅效用就大約等於100枝iWand,利用獨一無二嘅PVA皮米技術改善血液循環🩸🔄,緩解不同痛症。真係好啱生活忙碌嘅都市人,只要用2️⃣0️⃣分鐘,靜靜咁坐係到,就可以做到保健!



能量倉入面照出嚟嘅五色光學,會釋放 PVA 皮米能量到全身唔同嘅穴位。假如家中有老人家,不妨帶佢地去些下呀,年紀大咗少不免都有關節痛、腰酸背痛等等,入去咗坐20分鐘可以舒緩一下,Keep 住做就可以減痛又保健!



於能量房20分鐘期間可以用手機,不過去到差唔多完嘅時候我就開始覺得眼瞓,店員話係因為能量幫助我放鬆身體及壓力,令我覺得好舒服,自然會想好好休息。


做完之後感覺個人冇咁繃緊,肌肉都放鬆咗好多。一星期做一次就可以有保健作用,令我好想每星期過嚟放鬆一下。



PicoLabb 除咗呢兩款產品及服務外,其實仲有好多其他健康科技產品同supplement,有需要嘅話可以搵店員了解下,好多產品都免費試用啊~


門市地點:

銅鑼灣時代廣場 9 樓 916A

尖沙咀海港城海洋中心 3 樓 305

鑽石山荷李活廣場 2 樓211& 295

荃灣荃新天地一期 UG 地下高層 UG01

屯門市廣場一期1樓1038號

九龍灣德福廣場一期G86號舖

鰂魚涌康怡廣場1樓F9A & F9B

沙田新城市廣場一期6樓601 舖

九龍旺角新世紀M59號舖


Operating hour : 11:00 - 20:00

網址 : https://picolabb.com/


以上分享純屬個人感覺 / 反應,效果會因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊,請直接與該品牌查詢或尋求相關專業意見。




↫↫↫↫ jαsmínє & mαmα ↬↬↬↬ 

Ublog, Girlssss, Esdlife 靚太Club, Mami Buy, KKday, Trip.com 駐站Blogger 
Facebook專頁:http://www.facebook.com/jasmineandmama 
Instagram:http://www.instagram.com/kathryn.Jasmine 
聯絡電郵:f.kathryn@gmail.com

No comments:

Post a Comment