Sunday, October 21, 2018

針對敏感肌 立體塑顏緊緻產品

擁有容易敏感肌膚既我,一直都覺得面部鬆弛,但係正因為皮膚容易敏感,所以一直唔敢用緊緻產品,因為怕會敏感。不過最近終於有救星喇。
Lancôme 推出最新RÉNERGIE Multi-Cica立體塑顏緊緻系列,針對抗皺緊緻、重塑面部輪廓。系列採用無香料配方,專為喚醒舒緩脆弱及泛紅肌而設,啱哂我成日面紅紅既肌膚。


立體塑顏緊緻修護啫喱
啫喱蘊含保濕及鎮靜的活性成分,包括維他命原B5,即時令肌膚重拾舒適感覺,改善繃緊泛紅。
用後感:質感清爽,涼涼地既感覺,原來可以幫肌膚降溫,尤其適合做完光學療程既皮膚。


立體塑顏緊緻修護面霜
蘊含積雪草萃取物及維他命原B5,有效舒緩及修復肌膚。配方更採用[Up-Cohésion]TM科技可減淡皺紋,提升緊緻度,令輪廓更突出。
用後感:用咗一星期已經覺得皮膚緊緻咗,輪廓提升咗,而且細紋都減淡咗少少。

立體塑顏緊緻面膜
嶄新科技蘊含不少於17%的蜂蠟及棕櫚蠟,配方在睡眠期間滋潤肌膚,有助改善肌膚彈性及強效緊膚、重塑輪廓。
用後感:Cream狀質地,質感柔滑易推唔黏膩,用後膚色明亮咗,面色都冇咁黃及暗啞。


一邊補水一邊緊緻提升,啱我呢d容易敏感肌呀

Lancôme Renergie Multi-Cica系列香港率先發售

No comments:

Post a Comment